• +4 0727 302 508
  • Sun-Fri, 9:30-20:30

Etapele unui transport de marfă intern

Etapele unui transport de marfă intern

Atunci când ai de transportat o anumită cantitate de marfă în interiorul țării, ai doar două opțiuni: fie o transporți pe cont propriu, fie apelezi la o firmă de transport mărfuri intern. Dacă te decizi pentru prima variantă, ar fi bine să te pregătești pentru că vei avea nevoie de mai multe acte precum aviz de însoțire a mărfii, licență de transport, asigurarea mărfii, etc. Desigur, cea mai ușoară variantă este cea în care apelezi la o firmă de transport marfă intern, cum este și Transibo. Iată care sunt etapele pe care trebuie să le urmezi atunci când optezi pentru această variantă:

  1. Stabilește o întâlnire cu un reprezentant al companiei

Înainte de a stabili o întâlnire, ar trebui mai întâi să îți alegi o firmă de transport marfă intern care să se plieze nevoilor tale. Nu te grăbi să alegi prima firmă de transport pe care o găsești, ci ai puțină răbdare și analizează bine variantele din punctul de vedere al costurilor, dar și al serviciilor sau al beneficiilor oferite.

Dacă ai ales deja o firmă de transport marfă, primul pas ar fi să contactezi un reprezentant al companiei și să stabiliți toate detaliile precum tipul mărfurilor, cantitate, destinație, etc. Toate aceste detalii vor ajuta firma de transport marfă să îți facă o ofertă de preț în funcție de ruta pe care o alegi și de marfa transportată.

Tot la prima întâlnire vei obține și detalii despre timpul în care marfa ta va ajunge la destinație. În funcție de ruta propusă, dar și de alți factori, acest timp variază între 2 și 24 de ore. Acești factori care pot influența durata transportului sunt: regimul de transport ales (exclusiv, grupaj, expres), numărul de șoferi, condițiile meteo sau alte condiții precum sărbători legale, greve, restricții de circulație, etc.

  1. Marfa este transportată

După ce v-ați dat acordul și ați semnat contractul, urmează transportul efectiv al mărfurilor. În momentul în care marfa ta a fost încărcată în dubă sau camion, vei fi anunțat printr-un e-mail sau printr-un apel telefonic. Ulterior, dacă vrei să afli mai multe informații despre evoluția transportului, tot ce trebuie să faci este să iei legătura cu un reprezentant al companiei sau chiar cu șoferul transportului tău. Astfel, vei fi în permanență pus la curent cu starea transportului tău.

  1. Plata transportului de marfă

După ce marfa a ajuns în regulă la destinație, se poate vorbi și de plata transportului. După ce camionul ajunge în punctul stabilit, vei putea verifica dacă marfa este intactă și dacă respectă caracteristicile din contract (cantitate, greutate, volum, etc.). Plata se poate face atât cash, imediat după descărcarea mărfii sau prin bilet la ordin sau cec.

Partea cea mai interesantă este faptul că poți beneficia de anumite discount-uri dacă ajungi să legi o relație strînsă de colaborare cu o firmă serioasă de transport marfă cum este și Transibo. Atât modalitatea de plată, cât și prețul, pot fi negociate în funcție de frecvența curselor de transport marfă, de vechimea relației dintre firmă și client, etc.

După cum poți vedea, este mult mai ușor să apelezi la o firmă de transport marfă care să îți asigure transportul mărfurilor într-o stare impecabilă și la un preț accesibil. Cei de la Transibo se pot lăuda cu o experiență vastă în acest domeniu, cu vehicule sigure, la standarde europene și în conformitate cu legislația în vigoare și cu șoferi cu o experiență de peste 10 ani care se vor asigura că marfa ta va ajunge în timpul dorit la destinație.

Lasă un răspuns

WhatsApp chat